ייעוץ לימודים חינם
קורס ניהול לשכה

קורס ניהול לשכה

מה כדאי לדעת על קורס ניהול לשכה?

מנהלי הלשכה הם בעלי תפקיד מרכזי, חשוב ומורכב אשר דורש כישורים מקצועיים ומיומנויות אישיות רבות, יכולות ניהוליות, יכולת קבלת החלטות, מתן פתרונות יצירתיים, יוזמה, ייצוגיות, הגדלת ראש, יחסי אנוש טובים ועוד. לעוסקים במקצוע זה ישנה השפעה גדולה ומרכזית על התנהלותה של החברה, על האווירה ועל אופי המפגש של החברה עם גורמיה החיצוניים, ומכאן שעליהם להיות אנשי מקצוע מומחים ומיומנים בתחומם.

הלימודים בקורס ניהול לשכה כוללים ידע תיאורטי מקיף, כלים ומיומנויות מעשיות הנדרשים לצורך השתלבות בתפקיד מרכזי זה. המשתתפים ילמדו כיצד לנהל את צוות העובדים וסדר יומו של המנכ"ל, לטפל בפניות ובטלפונים, להעניק שירות ללקוחות, לאבחן את התהליכים המפתחים בחברה או בארגון ועוד שלל תחומי אחריות נוספים. 

למי מתאים ללמוד קורס ניהול לשכה?

1
יזם
2
קונבציונלי
3
חברתי
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
מידע נוסף:
פתיחה

למה כדאי לעשות קורס ניהול לשכה?

בעולם העסקי המודרני, מנהלי לשכה אחראיים על תחומים רבים. בניגוד לעבר, בו תפקידי המזכירות כללו מענה טלפוני בלבד, מנהלי לשכות רבים נדרשים כיום להתמודד עם בעיות ואתגרים המצריכים ידע נרחב, מיומנויות עבודה, אחריות ומקצועיות. תפקידו של מנהל הלשכה הוא למעשה ליצור אינטגרציה בין כל מחלקות הלשכה השונות, תוך ויסות המהלכים בסביבה המתפתחת של הארגון.

ניהול לשכה הוא תחום העיסוק והתפקיד הגבוה ביותר בסולם הדרגות בתחום המזכירות והאדמינסטרציה. מנהלי הלשכה הם בעלי המקצוע האחראיים על ההיבטים השונים בנושא תפקודם השוטף של הלשכה או המשרד, החל מניהול העובדים, דרך קביעת לוחות הזמנים והפגישות של בעלי התפקידים הבכירים והניהוליים, תיאום פגישות, ניהול נתונים וכדומה, וכלה ביצירת קשר עם הלקוחות החשובים והגדולים ביותר וטיפול מיטבי בהם.
פתיחה

למי מתאים קורס ניהול לשכה?

הלימודים בקורס ניהול לשכה פונים לקהל הרחב ולכל מי שיש ברצונו להשתלב במסלול לימודים מרתק, מהנה, מאתגר ומספק זה, בין אם הוא בעל ידע קודם וניסיון מעשי בתחום האדמינסטרציה ובין אם לא, הן לצורך העשרה אישית ושימוש עצמי והן לצורך רכישת מקצוע חדש והשתלבות בשוק העבודה בתחום מבוקש זה.

הלימודים מתאימים לכל המחפשים אפשרויות תעסוקה מגוונות ומרתקות במסגרת תפקידים בכירים וחשובים, המעוניינים לעבור הכשרה מקצועית ואיכותית שתסייע להם להשתלב בעבודות אלו. כמו כן, יוכלו למצוא עניין רב בלימודים מזכירות בפועל, חברי הנהלה, מנהלי לשכה, מנהלים אדמינסטרטיביים, עוזרי מנכ"ל וכדומה, אשר יש ברצונם להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולהתקדם בסולם הדרגות בארגון או העסק בו הם פועלים.
פתיחה

מה תנאי הקבלה לקורס ניהול לשכה?

תנאי הקבלה לקורס ניהול לשכה יכולים להשתנות בין מוסדות הלימוד המגוונים אשר מציעים רכישת הכשרה זו ובין הקורסים השונים בתחום, בהתאם לקהל היעד אליו מיועדים הלימודים וסוג ההכשרה הנרכשת עם סיומם. בדרך כלל, הקורסים פתוחים בפני הקהל הרחב, מציבים דרישות קבלה בסיסיות למדי ומקבלים לשורותיהם את כל המעוניינים להשתלב במסלול לימודים מרתק זה, כל עוד הם בוגרי 12 שנות לימוד ולעיתים אף בעלי תעודת בגרות מלאה. 

מרבית מוסדות הלימוד דורשים כי המועמדים יהיו בעלי ידע בסיסי בשפה האנגלית, שליטה ברמת משתמש ביישומי המחשב ובאינטרנט וכי יעברו ריאיון קבלה אישי מול ראשי מסלול הלימודים מתוך מטרה לקבוע את מידת התאמתם ללימודי התחום ולעיסוק בו. כמו כן, קורסים רבים מקבלים לשורותיהם מועמדים בעלי ניסיון תעסוקתי בתחום, ביניהם: מזכירות בכירות, עוזרי מנכ"ל, אנשי אדמינסטרציה וכדומה.
פתיחה

כמה זמן נמשך קורס ניהול לשכה?

משך הלימודים בקורס ניהול לשכה עשוי להשתנות בין מוסד לימודים אחד למשנהו, בהתאם להיקף החומר הנלמד, סוג ההכשרה הנרכשת עם סיום הלימודים, קהל היעד אליו מיועדים הלימודים, מספר המפגשים השבועיים אשר מתקיימים במהלך ההכשרה ואורכו של כל אחד מן המפגשים הללו. בדרך כלל, כוללים הלימודים בין 100 ל-250 שעות לימוד אקדמיות הנפרשות על פני תקופת זמן של כמה חודשים.

חשוב לדעת כי מרבית מוסדות הלימוד מציעים השתלבות במסלול הלימודים במתכונת של לימודי ערב ולימודים בימי שישי בבוקר. אפשרות זו מקנה יתרון עבור המעוניינים לרכוש הכשרה זו אך שאין ביכולתם לפנות את יומם לטובת הלימודים עקב התחייבויות קודמות כמו עבודה, לימודים או כל התחייבות אחרת.
פתיחה

מה לומדים בקורס ניהול לשכה?

תוכנית הלימודים בקורס ניהול לשכה משלבת בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות מעשיות ותרגולים רבים. השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים היא מן המעלה הראשונה. הנושאים הנלמדים יכולים להשתנות בין הקורסים המגוונים, בהתאם להיקף החומר הנלמד וקהל היעד אליו מיועדים הלימודים.

על פי רוב, התכנים הנלמדים בקורס כוללים את הנושאים הבאים: מרכיבי התפקיד של המזכירה הבכירה, ניהול משרד, ניהול משרד ממוחשב, ניהול עסקי - תשלומים וגבייה, ניהול זמן יעיל, תכתובות מנהליות, התכתבות פנים ארגונית, מתן שירות, ניהול רשומות וארגון תיקיות, אנגלית עסקית, דוחות ופרוטוקולים, קבלת החלטות, התמודדות אפקטיבית עם מצבי לחץ, תדמית החברה, אסרטיביות, יחסי ציבור ושיווק, דיני עבודה ויחסי עבודה, עבודה עם מספר מנהלים, ניהול משימות, ארגון ואחסון מידע, אסרטיביות, שליטה בתוכנות מחשב - Word, Outlook וכדומה, גיוס העובדים וקליטתם, שפת גוף, ניהול משא ומתן, ניהול זמן, התמודדות עם לחצים, גישות עדכניות בניהול, ניהול מאגרי מידע ועוד שלל תכנים מרתקים.
פתיחה

מה עושים אחרי קורס ניהול לשכה?

לבוגרי קורס ניהול לשכה אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, לרבות עמידה בחובת נוכחות, השתתפות פעילה בשיעורים, ביצוע התנסויות מעשיות, הגשת תרגילים ומטלות ומעבר בחינות, תוענק תעודת גמר מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם. חלק מן המוסדות אף מקנים לבוגריהם תעודה יוקרתית ומקצועית מוכרת על ידי משרד התמ"ת. 

בוגרי קורס ניהול לשכה הם אנשי מקצוע מבוקשים ונדרשים בשוק העבודה, ועומדות בפניהם אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות. הבוגרים יוכלו להשתלב בשלל המשרות המוצעות בתחום במסגרת חברות, ארגונים ועסקים, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה, עסקים פרטיים קטנים וגדולים במרכז הציבורי ועוד. כמו כן, יוכלו להתקדם בסולם הדרגות המקצועי בעסק בו הם עובדים זה מכבר.
פתיחה

מה אפשר ללמוד אחרי קורס ניהול לשכה?

בוגרי קורס ניהול לשכה המעוניינים ברכישת ידע נוסף, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך העשרת ארגז הכלים המקצועי שלהם, הרחבת הסמכתם ורכישת ידע מקצועי נוסף מתוך מטרה להשתלב בשוק העבודה כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים בעלי תחומי אחריות מגוונים, יוכלו להמשיך ללימודים נוספים.

אחת האפשרויות העומדת בפני הבוגרים היא השתלבות בקורס יזמות עסקית. לימודים אלו מכשירים את בוגריהם לגיבוש רעיון עסקי יעיל והוצאתו לפועל באופן המוצלח ביותר. תחום לימודים נוסף בו יוכלו הבוגרים למצוא עניין הוא קורס אמנות השכנוע והמשא ומתן. במסגרת לימודים אלו יוכשרו הבוגרים לניהול סיטואציות שונות והשגת מטרותיהם העיקריות תוך שכנוע וניהול משא ומתן עם הצד השני.
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2022 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ