ייעוץ לימודים חינם!

האם כדאי ללמוד הנדסה?

התשובה היא כן. בואו לקרוא למה!

רבים החושבים בימינו שלמידה לתואר הוא דבר פשוט ביותר – לומדים 4 שנים יש תואר וזהו זה, יש עבודה, יש משכורת טובה, יש בטחון, אפשר לחיות על מי מנוחות. אך הדעה הרווחת היום ונמצאת כנכונה ביותר היא שלמידה היא אחד הדברים הקשים ביותר אותם חווה האדם במהלך חייו, הלמידה דורשת הפסקה כמעט מוחלטת של שגרת חיים, שינוי משמעותי בהרגלים ובכל דבר לו הסתגל האדם עד תקופת תחילת לימודיו האקדמיים. לימודי תואר ראשון בהנדסה הינם לימודים מורכבים עד מאוד, הדורשים מהמתעניינים בתחום הצגת תעודת בגרות בציונים גבוהים במיוחד, עם יחידות ריאליות רבות, ציון פסיכומטרי גבוה, לעיתים אף מבחני קבלה מורכבים וראיונות במוסדות לימוד ומכללות להנדסה.
מידע נוסף:
פתיחה

רמת הקושי

לימודי תואר ראשון בהנדסה הינם לימודים מורכבים ובין הלימודים הכי דורשים מבין המקצועות האקדמיים, מכאן נשאלת השאלה האם זה שווה את זה, האם שווה ללמוד 4 או 5 שנים ללא כל וודאות על ההשלכות העתידיות של לימודים אלו? הקושי הוא לעיתים בלתי נסבל, יש צורך בעמידה איתנה מול לחצים של הגשת עבודות, למידה מאומצת, חזרה על חומר כל הזמן וכמובן למידה של מספר גדול של קורסים במקביל, כאשר כל קורס הוא דבר בפני עצמו הדורש חובות שונות ו- 100 אחוז של התמדה ומאמץ.
פתיחה

יתרונות בתחום ההנדסה

לימודי הנדסה מקנים תואר ראשון B.SC - תואר יוקרתי ונחשב המאפשר פתיחת דלתות לעולם ההיי-טק ולשאר תעשיות בטחון ועבודות מאוד נחשבות בעולם התעסוקה כיום. תואר ראשון בהנדסה הינו תואר העוסק בתחומי לימוד רבים ומגוונים כגון: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת בניין, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה כימית, הנדסה רפואית, הנדת תרופות ועוד. לימודי הנדסה ברוב המקרים מאפשרים בסופם בטחון כלכלי – תואר ראשון מקנה אפשרות למשכורות מהגבוהות בשוק, משכורות המאפשרות יציאה לחופשות בחו"ל וכן את כל הפריבילגיות המוענקות לעובדי ההיי-טק והתעשיות הביטחוניות.

לימודי הנדסה נחשבים ונדרשים לא רק בארץ אלא בכל העולם, במידה ואדם אינו מעוניין להמשיך לחיות את חייו בארץ סביר להניח שיוכל לסוע לכל מקום אחר בעולם ולמצוא עבודה בתחום בו התמחה או בתחומים משיקים. "הבן שלי מהנדס" – משפט השגור בפי כל הורה שבנו או בתו מהנדס/ת, הגאווה מעניקה לבעלי התואר שמחה ובטחון שהלימודים השתלמו ושלפחות ההורים מרוצים על החלטתם האמיצה.
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ