ייעוץ לימודים חינם
תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות

תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות

מה כדאי לדעת על לימודי מנהל עסקים ותיירות?

תעשיית התיירות היא אחת התעשיות המצליחות ביותר בארץ ובעולם, והיא בעלת השפעה משמעותית על המשק הכלכלי מאחר שבמדינות רבות מהווה ענף זה את אחד הגורמים התורמים ביותר לתוצר הלאומי. על מנת להצליח בתחום התיירות יש לעבור הכשרה מקצועית ומעמיקה אשר מקנה ללומדיה ידע מעמיק הן בתחום התיירות והן בתחום ניהול העסקים. 

לימודי מנהל עסקים בשילוב עם לימודי תיירות כוללים לימודים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומקיפים וגם התנסויות מעשיות רבות ותוך מתן דגש על הפרקטיקה ודרכי היישום במהלך העבודה. הסטודנטים ירכשו ניסיון בתחום התיירות תוך לקיחת חלק בניהול יוזמה תיירותית, וכן יעסקו בתחומים הרלוונטיים כמו מכירות, סטטיסטיקה, כלכלה, מימון, חשבונאות, שיווק, שיטות מחקר בתיירות, יעדי תיירות, ארגון ותפעול בתי מלון ועוד. 

למי מתאים ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

1
יזם
2
חברתי
3
קונבציונלי
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
מידע נוסף:
פתיחה

למה כדאי לעשות תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

מטרתם של לימודי מנהל עסקים ותיירות היא לתת מענה לאתגרים הרבים והמגוונים אשר מהווים חלק מתעשיית התיירות בישראל, זאת תוך מתן דגש להיבטים הניהוליים, השיווקיים, החוקיים והתפעוליים של הגורמים השונים בתעשייה. תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות מכשיר את המנהלים העתידיים בתחום ומעניק להם את מרב הכלים לניהול נכון של עסקי התיירות בתחומי המלונאות, נסיעות, תחבורה, אטרקציות תיירותיות, שיווק, מסעדנות ועוד.

מאחר שמדובר בתואר שעוסק בשני תחומים חשובים בעלי נקודות השקה רבות, בוגרי התואר יוצאים אל שוק העבודה עם ידע רב-תחומי והבנה רחבה, שיאפשרו להם לקבל החלטות מושכלות ולנהל את מערכות הפועלות במסגרת ענף התיירות באופן יעיל, תוך התמודדות עם האתגרים השונים בתחום.
פתיחה

למי מתאים ללמוד מנהל עסקים ותיירות?

הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות פונים לקהל הרחב ולכל מי שיש ברצונו להשתלב במסלול לימודים מרתק, מאתגר, מספק, חשוב ומבוקש זה, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך השתלבות בשוק העבודה בשלל המשרות המוצעות בתחום, זאת באמצעות רכישת מרב הידע, הכלים והמיומנויות.

הלימודים מתאימים במיוחד לכל מי ששואף להשתלב בתחום התיירות המצליח ופופולארי, לאנשים אחראיים, יזמים, בעלי תקשורת בין אישית טובה המעוניינים לעבור הכשרה מקצועית ואיכותית שתקנה להם את מרב הכלים להצליח בו. כמו כן, יוכלו למצוא עניין בלימודים כל העוסקים בתחום אשר יש ברצונם להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולהתקדם לתפקידים ניהוליים בכירים.
פתיחה

מה תנאי הקבלה לתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות יכולים להשתנות בין מוסדות הלימוד המגוונים אשר מציעים רכישת הכשרה מבוקשת זו. אמנם, על פי רוב מתבססות דרישות הקבלה על שקלול הציונים בין ממוצע הבגרויות לבין ציון הבחינה הפסיכומטרית. חשוב לזכור כי חלק מן המוסדות מאפשרים קבלה ללימודים אלו רק על סמך אחד מן הפרמטרים הללו.

בדרך כלל, נדרשים המועמדים להחזיק בציון פסיכומטרי הנכלל בטווח שבין 550 ל-700 ומעלה, וכן לתעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים של בין 94 ל-100 לפחות, הכוללת ציון 80 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות או ציון 70 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות. מומלץ לברר מול מוסדות הלימוד השונים מהן דרישות הקבלה אותן הם מציבים.
פתיחה

כמה זמן נמשכים לימודי מנהל עסקים ותיירות?

משך הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות עשוי להשתנות בין מוסד לימודי אחד למשנהו, בהתאם להיקף החומר הנלמד והאילוצים השונים של הסטודנטים הלומדים. בדרך כלל, נפרשים הלימודים על פני תקופת זמן של בין שלוש לארבע שנות לימוד.

חשוב לדעת כי מרבית מוסדות הלימוד מציעים השתלבות במסלול הלימודים במתכונת של לימודי ערב ולימודים בימי שישי בוקר. אפשרות זו מהווה יתרון עבור המעוניינים לרכוש הכשרה זו אך אין ביכולתם לפנות את יומם לטובת הלימודים עקב התחייבויות קודמות כמו עבודה, לימודים או כל התחייבות אחרת. כך יוכלו ללמוד בשעות ובזמנים המתאימים להם ביותר.
פתיחה

מה לומדים בתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

תכנית הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות משלבת בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות מעשיות ותרגולים רבים. השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.

בדרך כלל, התכנים הנלמדים במסלול זה כוללים את הנושאים: מבוא לתעשיית התיירות, תפעול תיירות, תיירות חברה וסביבה, שימושי מחשב בניהול תיירות ובניהול בתי מלון, תיירות ודתות, היסטוריה וארכיאולוגיה של ארץ ישראל, ניהול איכות השירות, תכנון ופיתוח תיירות, תורת הפנאי והנופש, אתיקה מקצועית, היבטים משפטיים בתיירות, ייזום ופיתוח פרויקטים בתיירות, מימון, חשבונאות פיננסיים, ניתוח דוחות כספיים, שוק ההון, מערכת הבנקאות, שיווק, מונופולים, מסחר אלקטרוני, משאבי אנוש, תקשורת ועוד שלל תכנים מרתקים.
פתיחה

מה עושים עם תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

בוגרי מסלול הלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים ותיירות אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, לרבות עמידה בחובת נוכחות, השתתפות פעילה בשיעורים, ביצוע ההתנסויות המעשיות, הגשת התרגילים והמטלות ומעבר הבחינות, יוענק תואר ראשון B.A במנהל עסקים ותיירות מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם.

בפני בוגרי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות עומדות אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות, שכן בעלי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום זה נחשבים למבוקשים ונדרשים במיוחד בשוק העבודה. הבוגרים יוכלו להשתלב בתכנון, ייצור, תפעול, שיווק ומכירות של מוצרי ושירותי תיירות בחברות מובילות בארץ ובעולם, וכן בתפקידים ניהוליים בתעשיית המלונאות והתיירות, משרדי סוכני נסיעות, מנהלי תיקי נסיעות, ייעוץ תיירות ועוד.
פתיחה

מה אפשר ללמוד אחרי תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות?

בוגרי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות המעוניינים ברכישת ידע נוסף, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך העשרת ארגז הכלים המקצועי שלהם, הרחבת הסמכתם ורכישת ידע מקצועי נוסף מתוך מטרה להשתלב בשוק העבודה כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים בעלי תחומי אחריות מגוונים, יוכלו להמשיך ללימודים נוספים. אחת האפשרויות העומדת בפני הבוגרים הינה השתלבות בלימודי תואר שני במנהל עסקים. לימודים אלו מכשירים את בוגריהם להשתלבות בתפקידים ניהוליים, בכירים ומתקדמים, תוך פיתוח יכולתם להתמודד עם אתגרים מגוונים בתחום.

תחום לימודים נוסף בו יוכלו הבוגרים למצוא עניין הינו קורס מורי דרך ומדריכי טיולים. במסגרת לימודים אלו יוכשרו הבוגרים לניהול קבוצות של תיירים ומטיילים, להכיר להם את האתרים התיירותיים השונים וללמד אותם על המדינה ועל מאפייניה השונים. 
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ