ייעוץ לימודים חינם
תואר ראשון בתקשורת וניהול

תואר ראשון בתקשורת וניהול

מה כדאי לדעת על לימודי תקשורת וניהול?

לימודי תואר ראשון בתקשורת וניהול הינם לימודים מעניינים, המשלבים מושגים ומיומנויות מעולמות הניהול כמו חשיבה ארגונית, תכנון לטווח ארוך וחישוב תקציבים, בנוסף לידע וכלים בעולם התקשורת, ההולך ומתפתח בקצב מהיר במציאות הקיימת כיום. תואר ראשון בניהול ותקשורת יעניין במיוחד אנשים ששואפים להשתלב בעולם העסקים, בעולם התקשורת או אף מתעניינים בשילוב בין השניים, המתבטא בתפקידי ניהול בתחום התקשורת עצמו.

לימודי התקשורת מתבססים על הבנת סוגי התקשורת הקיימים ועל תהליכים תקשורתיים, והשפעתם על חיי היום יום שלנו בתחומים כלכליים, חברתיים, משפטיים וכיו''ב. לימודי הניהול מטרתם להכשיר את הסטודנטים להיות מנהלים מוצלחים על ידי הקניית ידע וכלים של תכנון, פיתוח חשיבה מערכתית נרחבת והתנהלות מול גורמים עסקיים שונים.

למי מתאים ללמוד תואר ראשון בתקשורת וניהול?

1
חברתי
2
יזם
3
חוקר
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
מידע נוסף:
פתיחה

למה כדאי לעשות תואר ראשון בתקשורת וניהול?

לימודי תקשורת הופכים עם השנים למבוקשים יותר ויותר בשל התפתחותם המהירה של סוגי המדיה השונים – טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות. מכאן יוצא שעולם התקשורת הופך עם הזמן לחלק גדול ובלתי נפרד מחיי היום יום של בני האדם. כמו כן, ישנו גם צורך הולך וגובר במנהלים איכותיים ומתוחכמים, שיצליחו להוביל חברות ציבוריות ומסחריות להצלחה ולשגשוג בעזרת כלים אותם ניתן לרכוש בלימודי הניהול.

הבוחרים בלימודי התקשורת ייחשפו לידע עיוני רחב ומעמיק בתחומי התקשורת השונים, כמו גם לכלים ומיומנויות מעשיות שיסייעו להבנתם וניתוחם של תהליכים תקשורתיים והשימוש בהם. בנוסף לכך, לימודי הניהול יקנו לסטודנטים ידע ומיומנויות בתחומי הארגון, הכלכלה והמסחר, בתורות הניהול, קבלת החלטות, דרכי התמודדות עם גורמים שונים בעולם העסקים ועוד.
פתיחה

למי מתאים ללמוד תקשורת וניהול?

תואר ראשון בתקשורת וניהול פונה לקהל הרחב, ומתאים לכל המעוניין להרחיב את אופקיו לצרכי פיתוח אישי, או לחילופין על מנת לרכוש ידע וכלים מקצועיים במטרה להשתלב בשוק העבודה בתחום זה. לימודי התקשורת מתאימים במיוחד לאנשים שמתעניינים בעולם התקשורת, בעלי כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב, בעלי שליטה טובה בשפה העברית ובשפה האנגלית, אסרטיביים ובעלי ביטחון עצמי המעוניינים לרכוש הכשרה מקצועית בתחומי התקשורת השונים כגון: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות.

לימודי הניהול מתאימים במיוחד לאנשים בעלי מוטיבציה וממוקדי מטרה, המעוניינים לעסוק בתחום ההנהלה או להתפתח בכיוון ניהולי בתחומם הנוכחי. כמו כן, תואר בניהול מתאים, בדרך כלל, גם לבעלי עסק עצמאיים אשר רוצים לרכוש כלים בתחום העסקי, במטרה להגיע ליעדיהם העסקיים באופן הטוב ביותר.
פתיחה

מה תנאי הקבלה לתואר ראשון בתקשורת וניהול?

תנאי הקבלה לתואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול עשויים להשתנות מעת לעת בין מוסדות הלימוד השונים, אשר מציעים הכשרה זו. בדרך כלל נדרש המועמד המעוניין בתואר לעמוד בציון פסיכומטרי מסוים וכן שיהיה בעל תעודת בגרות מלאה. עם זאת, ישנם מוסדות לימוד אשר מאפשרים קבלה רק על סמך אחד מן הקריטריונים הללו.

בכדי לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם ולבחור בטובה ביותר עבורכם, רצוי להתעדכן מול מוסדות הלימוד השונים המציעים מסלול לימודים לתואר זה. מידע נוסף תוכלו למצוא בקישור הבא: תנאי קבלה – לימודי תקשורת.
פתיחה

כמה זמן נמשכים לימודי ניהול ותקשורת?

משך הלימודים במסלול לתואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול עשוי להשתנות בין מוסד לימודי אחד למשנהו. בדרך כלל, נפרשים הלימודים במסלול זה על פני תקופת זמן של כשלוש שנות לימוד, בהתאם להיקף החומר הנלמד, הספק הסטודנט והאילוצים השונים שלו במהלך הלימודים.

חשוב לדעת כי חלק ממוסדות הלימוד מציעים מסלולי לימוד במתכונת של לימודי ערב. בכך ישנו יתרון משמעותי, מכיוון שמסלולים אלה יכולים להתאים לסטודנטים אשר אינם יכולים לפנות זמן ללימודים בשעות הבוקר והצהריים בשל מחויבויות קודמות.
פתיחה

מה לומדים בתואר ראשון בתקשורת וניהול?

תוכנית הלימודים בתואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול בנויה מקורסים רבים ומגוונים משני העולמות, ומעניקה ידע מעמיק וכלים שימושיים בכל אחד מהם. חשוב לציין כי נושאי הלימוד משתנים בהתאם למוסד הלימודים הנבחר ומתעדכנים מעת לעת. בדרך כלל לימודי התואר מורכבים מקורסי מבוא כללים ומקורסים ממוקדים ומעמיקים יותר.

לימודי התקשורת חושפים בפני הסטודנט את רזי עולם התקשורת בעזרת קורסים הנוגעים בשלל תחומי התקשורת המעניינים והרלוונטיים ביותר. נושאי הלימוד בתחום התקשורת עשויים להיות: דיני תקשורת, תקשורת חזותית, תקשורת בינלאומית, תקשורת שיווקית, יחסי ציבור ועוד.

לימודי הניהול מכשירים את הסטודנטים להיות מנהלי העתיד בעזרת הקניית ידע עיוני נרחב וסט כלים מעשיים לפיתוח חשיבה ארגונית ועסקית. נושאי לימוד אפשריים בתחום הניהול: תיאוריות ארגוניות, ניהול ושיווק, ניהול משאבי אנוש, ניהול מערכות מידע ועוד.
פתיחה

מה עושים עם תואר ראשון בתקשורת וניהול?

אפשרויות התעסוקה של בוגרי תואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול רבות ומגוונות, מאחר שהוא משלב שני תחומים חשובים ומבוקשים. יש באפשרות בוגרי התואר להשתלב במקצועות שונים מעולמות התקשורת והניהול, להתקדם למשרת ניהול בתחום העיסוק הנוכחי שלהם, או להגדיל את הצלחת עסקם העצמאי בעזרת הכלים החדשים והעדכניים שרכשו במשך הלימודים.

כמו כן, יש ביכולתם של בוגרי תואר ראשון זה לנסות ולהשתלב בתפקידים מגוונים בשוק בתקשורת בתפקידים כגון: אנשי יחסי ציבור, דוברים, חוקרים תקשורתיים במדיות התקשורת השונות ותפקידים שונים במשרדי פרסום וכדומה.

נוסף על כך, יוכלו הבוגרים לנסות ולשלב בעיסוקם המקצועי בין שני התחומים הנלמדים בתואר, ולאייש תפקיד ניהולי באחת מחברות התקשורת או כלי התקשורת הקיימים.
פתיחה

מה אפשר ללמוד אחרי תואר ראשון בניהול ותקשורת?

בוגרי תואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בתקשורת במטרה לרכוש כלים נוספים, לצורך העשרה עצמית והרחבת האופקים וכן על מנת להתמקצע בתחום. בנוסף, ניתן לשלב קורסים נוספים מתחומים קרובים, שיסייעו לבוגרים להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהם בשוק העבודה.

קיים מגוון רחב של קורסים מתחום התקשורת, שיכולים לעניין ולשמש את בוגרי תואר ראשון דו חוגי בתקשורת וניהול כגון: קורס עיתונאות, קורס קולנוע, קורס עריכת וידאו ועוד. כמו כן, קיימים גם קורסים מעניינים ורלוונטיים מתחום הניהול כדוגמת: קורס ניהול פרויקטים, קורס ניהול עמותות ומלכ"רים, קורס ניהול משק ועוד.
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ