אוניברסיטת אריאל
תואר שני בהפרעות בתקשורת
אוניברסיטת אריאל מציעה לימודים במסגרת תואר שני בהפרעות בתקשורת.
תוכנית הלימודים של אוניברסיטת אריאל מעניקה לסטודנטים ידע וכלים מקצועיים עדכניים ורלוונטיים ביותר, שמותאמים לצורכי המקצוע המתפתחים בשנים האחרונות. היא שמה דגש על אבחון כמו גם על הפן הקליני והפן המחקרי של הפרעות תקשורת, ומכשירה את הסטודנטים הן לעיסוק מקצועי ואיכותי בתחום בשוק התעסוקה, והן לעבודה מחקרית משמעותית באקדמיה.
תנאי קבלה
על המועמדים ללימודי התואר להיות בעלי תואר ראשון בהפרעות תקשורת בממוצע ציונים מינימלי של 85, להיות פטורים מקורסים באנגלית, להחזיק ברישיון ממשרד הבריאות ולהציג לפחות שתי המלצות מאנשי מקצוע או אנשי אקדמיה בתחום. מועמדים שסיימו את לימודי התואר הראשון בשפה שאינה עברית יידרשו להגיע לעבור את מבחן יע''ל בציון 110 לפחות. כמו כן יעברו המועמדים ראיון אישי.
משך לימודים
לימודי התואר נפרשים על פני שנתיים.
נושא לימוד
לימודי התואר השני בהפרעות תקשורת של אוניברסיטת אריאל מגוונים ורחבים, שכן הם כוללים קורסים מעניינים ועדכניים אשר עוסקים בסוגים שונים של הפרעות תקשורת. כך היא מגשימה את שאיפתה להרחיב את אופקיהם של הסטודנטים ולהעמיק את ידיעותיהם. בין נושאי הלימוד ניתן למצוא: סטטיסטיקה, שיטות מחקר, הגיל השלישי ושיטות טיפול מתקדמות במבוגרים, אלקטרופיזיולוגיה, ספקטרום האוטיזם, טיפול קבוצתי ועוד.
תוכנית הלימודים של אוניברסיטת אריאל מעניקה לסטודנטים ידע וכלים מקצועיים עדכניים ורלוונטיים ביותר, שמותאמים לצורכי המקצוע המתפתחים בשנים האחרונות. היא שמה דגש על אבחון כמו גם על הפן הקליני והפן המחקרי של הפרעות תקשורת, ומכשירה את הסטודנטים הן לעיסוק מקצועי ואיכותי בתחום בשוק התעסוקה, והן לעבודה מחקרית משמעותית באקדמיה.
תנאי קבלה
על המועמדים ללימודי התואר להיות בעלי תואר ראשון בהפרעות תקשורת בממוצע ציונים מינימלי של 85, להיות פטורים מקורסים באנגלית, להחזיק ברישיון ממשרד הבריאות ולהציג לפחות שתי המלצות מאנשי מקצוע או אנשי אקדמיה בתחום. מועמדים שסיימו את לימודי התואר הראשון בשפה שאינה עברית יידרשו להגיע לעבור את מבחן יע''ל בציון 110 לפחות. כמו כן יעברו המועמדים ראיון אישי.
משך לימודים
לימודי התואר נפרשים על פני שנתיים.
נושא לימוד
לימודי התואר השני בהפרעות תקשורת של אוניברסיטת אריאל מגוונים ורחבים, שכן הם כוללים קורסים מעניינים ועדכניים אשר עוסקים בסוגים שונים של הפרעות תקשורת. כך היא מגשימה את שאיפתה להרחיב את אופקיהם של הסטודנטים ולהעמיק את ידיעותיהם. בין נושאי הלימוד ניתן למצוא: סטטיסטיקה, שיטות מחקר, הגיל השלישי ושיטות טיפול מתקדמות במבוגרים, אלקטרופיזיולוגיה, ספקטרום האוטיזם, טיפול קבוצתי ועוד.