מכללת לוינסקי לחינוך
תואר שני בחינוך מוסיקלי
מכללת לוינסקי לחינוך מציעה תואר שני (M.Ed) בחינוך מוסיקלי. הלימודים מתקיימים בתל אביב!
מטרות התכנית
מטרות לימודי תואר שני בחינוך מוסיקלי הן העמקת ההשכלה של הסטודנטים כמוסיקאים וכאנשי חינוך; עדכון הסטודנטים בשינויים האחרונים שחלו בהיבט המעשי והמחקרי; בחינת תפיסות רב־תרבותיות ובין־תחומיות בהקשרי החינוך, המוסיקה והחינוך המוסיקלי כדי לפתח תפיסת עולם וליישם את הכלים החדשים בעבודה; לפתח כישורים כמתכנני תכניות וככותבים; לרכוש כלים לצורך העצמה בתור מנהיגים חינוכיים ומוסיקליים; לפתח כישורי יזמות והובלה של תהליכים רב מערכתיים.
קהל יעד
לימודי תואר שני בחינוך מוסיקלי מיועדים לאנשי חינוך מוסיקלי אשר מעוניינים להתפתח בתחום התמחותם ולעורר שינוי בתחומם בתוך מסגרת אקדמית התומכת בהתפתחות מקצועית מחינה עיונית ומעשית.
לימודים לתזה
תכנית התואר השני M.Ed. עם תזה מיועדת לסטודנטים מצטיינים, הרואים במחקר היבט מרכזי בפעילותם המקצועית ומעוניינים להמשיך ולהתקדם כחוקרים בתחומם. בתכנית ישולב מערך מתוגבר של לימודי מחקר. התזה תאפשר סלילת דרכם של הסטודנטים החוקרים ללימודים עתידיים לקראת תואר שלישי, ותפתח בפניהם את ההזדמנות להיות חלק מקהילת חוקרים בתחום. זאת, באמצעות פיתוח מיומנויות שיאפשרו לסטודנטים החוקרים להציג את עבודתם בכנסים מקצועיים, לכתוב ביקורת מושכלת ולפרסם את המחקר שלהם בכתבי-עת אקדמיים.
מטרות התכנית
מטרות לימודי תואר שני בחינוך מוסיקלי הן העמקת ההשכלה של הסטודנטים כמוסיקאים וכאנשי חינוך; עדכון הסטודנטים בשינויים האחרונים שחלו בהיבט המעשי והמחקרי; בחינת תפיסות רב־תרבותיות ובין־תחומיות בהקשרי החינוך, המוסיקה והחינוך המוסיקלי כדי לפתח תפיסת עולם וליישם את הכלים החדשים בעבודה; לפתח כישורים כמתכנני תכניות וככותבים; לרכוש כלים לצורך העצמה בתור מנהיגים חינוכיים ומוסיקליים; לפתח כישורי יזמות והובלה של תהליכים רב מערכתיים.
קהל יעד
לימודי תואר שני בחינוך מוסיקלי מיועדים לאנשי חינוך מוסיקלי אשר מעוניינים להתפתח בתחום התמחותם ולעורר שינוי בתחומם בתוך מסגרת אקדמית התומכת בהתפתחות מקצועית מחינה עיונית ומעשית.
לימודים לתזה
תכנית התואר השני M.Ed. עם תזה מיועדת לסטודנטים מצטיינים, הרואים במחקר היבט מרכזי בפעילותם המקצועית ומעוניינים להמשיך ולהתקדם כחוקרים בתחומם. בתכנית ישולב מערך מתוגבר של לימודי מחקר. התזה תאפשר סלילת דרכם של הסטודנטים החוקרים ללימודים עתידיים לקראת תואר שלישי, ותפתח בפניהם את ההזדמנות להיות חלק מקהילת חוקרים בתחום. זאת, באמצעות פיתוח מיומנויות שיאפשרו לסטודנטים החוקרים להציג את עבודתם בכנסים מקצועיים, לכתוב ביקורת מושכלת ולפרסם את המחקר שלהם בכתבי-עת אקדמיים.