קורסים אלו עוסקים בתפקיד חשוב ומשמעותי בכל משרד - תפקיד המזכירה. המזכירה מנהלת תחומים שונים במשרד, ומנצחת על תפקודו הכולל. תמיד קיים ביקוש למקצוע זה, ולכן קיימים קורסים שונים ומגוונים: ניהול לשכה, מזכירות רפואית, מזכירות משפטית, הקלדה עיוורת ועוד. כל הקורסים ההלו יקנו לכם מיומנויות שונות שיאפשרו לכם להשתלב במקצוע זה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, עליכם להיות בעלי יחסי אנוש טובים, סבלנות, יכולת סדר וארגון, כדי שסביבת העבודה שלכם תתנהל בצורה הטובה ביותר.