ייעוץ לימודים חינם
ייעוץ לימודים חינם

המרכז אקדמי ויצו חיפה - היחידה ללימודי חוץ

קורס מרקום - תקשורת שיווקית

המרכז האקדמי ויצו חיפה מציע לימודי מַרְקוֹם - תקשורת שיווקית - Marketing management.

מידע כללי
מרקום הינו חיבור בין חזון עסקי של ארגון לבין תרגומו המיתוגי, היצירתי והמעשי. העוסק בתחום המרקום אחראי על: ניהול תהליכי מיצוב ומיתוג לארגון ושמירה על אחדות המותג, ניהול אתר האינטרנט, הכנת חומרים שיווקיים מגוונים, שיווק באינטרנט ובמדיה, ארגון תערוכות וכנסים, יחסי ציבור וכתיבה שיווקית. מנהל המרקום ממונה בארגון על ניהול וביצוע האסטרטגיה השיווקית הלכה למעשה, שתכליתה להעביר את המסר השיווקי הנכון ללקוחות החברה החיצוניים והפנימיים.ניהול נכון של המרקום ישדרג את האסטרטגיה השיווקית יעניק את מלוא האפקטיביות לתקציב השיווק והפרסום ויעשה את הבידול בין חברה עדכנית ומצליחה לבין חברה בינונית.
 
כיום בעידן של תחרותיות עסקית ותודעתית גבוהה בכל תחומי העשייה, עולה כל העת הצורך בפיתוח וקידום תהליכי שיווק, מיתוג, בידול וחדשנות עסקית. מכאן שניהול התקשורת השיווקית הפך מורכב ולמקצוע המרקום ישנה דרישה הולכת וגוברת בחברות הייטק- Hi Tech,ו- Low Tech, בארגונים פיננסיים, חברתיים מוסדות השכלה, מוניציפאליים ועוד. מנהל המרקום הינו בעל אופק קידום מגוון ומעניין, ופוטנציאל ההשתכרות בתפקיד גבוה. 

מטרת הלימודים
הקורס מקנה למשתתפיו את מגוון הנושאים והידע כמו גם את ארגז הכלים המקצועי לניהול אפקטיבי של מערך המרקום בארגון, תוך התמקדות במשימות השגרתיות והייחודיות של המרקום. בין המרצים בתכנית: אנשי מרקום, אנשי קריאטיב, יח"צ, פרסום ומיתוג מובילים בתחומם. 

קהל יעד
לימודי הקורס מיועדים לבוגרי לימודים בתחומי העיצוב, תקשורת, סוציולוגיה, פסיכולוגיה ועוד אשר מחפשים הסבה לתחום מקצועי-ניהולי, בוגרי לימודים במנהל עסקים, שיווק ו/או כלכלה אשר מעוניינים להתמחות בעולם המרקום.

משך הלימודים
לימודי הקורס נפרשים על פני 38 מפגשי לימוד, לאורך 160 שעות אקדמיות. הלימודים מתקיימים בימי שלישי, בין השעות 17:15-20:30 . הלימודים יחלו בשבוע - 11.11.12, בהתאם ליום הלימוד. 

תעודות והכשרות
בתום לימודי הקורס תוענק לבוגרים דיפלומה - בוגר לימודי חוץ, המרכז האקדמי ויצו חיפה.

נושאי הלימוד
ניהול תקציב שיווק, תכנון תקציב שיווק לפי אסטרטגית, ניהול מו"מ, כתיבת בריף לספקי שירות, מיצוב ומיתוג,  הקשר בין אסטרטגית החברה ומטרותיה למיצוב ולמיתוג, מושגי יסוד בעבודה עם המעצב הגרפי, מושגי יסוד טכנולוגיים בעולם האינטרנט, היכרות עם כלי ניהול של אתרי אינטרנט, קידום אתרים, יחסי ציבור- כתיבה לתקשורת בראייה שיווקית, רשתות חברתיות, יצירת זיקה לאקטואליה, כתיבה שיווקית, מצגת עסקית, סרטי תדמית, השתתפות בתערוכות בתמהיל השיווקי, מדיה חברתית וניהול קמפיינים באינטרנט, סיורי שטח: ביקור במשרדי חברות המתמחות בעיצוב ובניית תערוכות והבנת המורכבות של בניית ביתנים ועוד.

רוצה לדעת מה מתאים לך ללמוד?

אמנותית
קונבציונלית
יזמית
חוקרת
ריאלית
חברתית
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2019 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח פסיכומטרי בע"מ | בניית אתריםבניית אתרים