טכניון - היחידה ללימודי חוץ והמשך
קורס שיווק דיגיטלי
היחידה ללימודי חוץ והמשך של הטכניון מציעה לימודים במסגרת קורס שיווק דיגיטלי. נושא זה הפך לנושא המרכזי בלב של כל ארגון ועסק והוא מהווה את אחד מהגורמים העיקריים המשפיעים על הצלחתו. הבנה מעמיקה בעולם השיווק הדיגיטלי הינה משמעותית עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים, מכיוון שהעולם הדיגיטלי מאפשר להגיע לכל אדם בכל רגע ולהציע לו את הערך המוסף שיש בידם.
הלימודים מתקיימים בחיפה ותל אביב!
קהל יעד
הלימודים מתאימים במיוחד ליזמים ומנהלי עסקים ומקנים להם כלים מעשיים אפקטיביים בעולם השיווק הדיגיטלי, בשילוב עם יכולת קבלת החלטות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנת צרכי הלקוח.
כמו כן, הלימודים יכולים להתאים למנהלי חברות ועמותות, למנהלים העוסקים בתחום השיווק, הפיתוח העסקי, המותג ויחסי הציבור וגם למתכנתים ומעצבים, אשר יש ברצונם להיות בקדמת החדשנות הדיגיטלית ולהתעדכן בחידושים האחרונים בעולם השיווק הדיגיטלי.
תנאי קבלה
המועמדים יידדרשו לניסיון ניהולי או לתואר אקדמי ממוסד מוכר. אין צורך בידע קודם בתכנון.
כמו כן, יידרשו המועמדים לעבור ריאיון אישי לבחינת התאמה טרם קבלתם ללימודים.
משך הלימודים
הקורס כולל 90 שעות לימוד אקדמיות הנפרשות על פני תקופת זמן של 4 חודשים ונלמדות במתכונת של 18 מפגשים.
תכנית הלימודים
הלימודים משלבים למידה תיאורטית מעמיקה יחד עם תרגולים מעשיים והגשת פרוייקט התנסות מעשית בפרסום עבור עסק פעיל.
התכנים הנלמדים בקורס כוללים את הנושאים: מגמות ונתונים בשיווק הדיגיטלי, מושגי יסוד, בניית תכנית אסטרטגיות, כללי זהב למודעות פרסום, כלים שימושיים, שיווק במובייל, מחקרי שוק, בניית מערכת יחסית עם לקוחות, היכרות עם רשתות חברתיות והאפשרויות שהן מציעות מבחינה פרסומית ושיווקית, פיתוח נוכחות דיגיטלית, יח"צ דיגיטלי, אתרים ודפי נחיתה לצורך שיווק אפקטיבי, מדידה ואופטימיזציה ועוד.
תעודה
לבוגרי הקורס אשר יעמדו בכל דרישות הלימודים תוענק תעודת סיום קורס שיווק דיגיטלי מטעם היחידה ללימודי המשך בטכניון.
הלימודים מתקיימים בחיפה ותל אביב!
קהל יעד
הלימודים מתאימים במיוחד ליזמים ומנהלי עסקים ומקנים להם כלים מעשיים אפקטיביים בעולם השיווק הדיגיטלי, בשילוב עם יכולת קבלת החלטות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנת צרכי הלקוח.
כמו כן, הלימודים יכולים להתאים למנהלי חברות ועמותות, למנהלים העוסקים בתחום השיווק, הפיתוח העסקי, המותג ויחסי הציבור וגם למתכנתים ומעצבים, אשר יש ברצונם להיות בקדמת החדשנות הדיגיטלית ולהתעדכן בחידושים האחרונים בעולם השיווק הדיגיטלי.
תנאי קבלה
המועמדים יידדרשו לניסיון ניהולי או לתואר אקדמי ממוסד מוכר. אין צורך בידע קודם בתכנון.
כמו כן, יידרשו המועמדים לעבור ריאיון אישי לבחינת התאמה טרם קבלתם ללימודים.
משך הלימודים
הקורס כולל 90 שעות לימוד אקדמיות הנפרשות על פני תקופת זמן של 4 חודשים ונלמדות במתכונת של 18 מפגשים.
תכנית הלימודים
הלימודים משלבים למידה תיאורטית מעמיקה יחד עם תרגולים מעשיים והגשת פרוייקט התנסות מעשית בפרסום עבור עסק פעיל.
התכנים הנלמדים בקורס כוללים את הנושאים: מגמות ונתונים בשיווק הדיגיטלי, מושגי יסוד, בניית תכנית אסטרטגיות, כללי זהב למודעות פרסום, כלים שימושיים, שיווק במובייל, מחקרי שוק, בניית מערכת יחסית עם לקוחות, היכרות עם רשתות חברתיות והאפשרויות שהן מציעות מבחינה פרסומית ושיווקית, פיתוח נוכחות דיגיטלית, יח"צ דיגיטלי, אתרים ודפי נחיתה לצורך שיווק אפקטיבי, מדידה ואופטימיזציה ועוד.
תעודה
לבוגרי הקורס אשר יעמדו בכל דרישות הלימודים תוענק תעודת סיום קורס שיווק דיגיטלי מטעם היחידה ללימודי המשך בטכניון.