ייעוץ לימודים חינם!

המכללה לניו מדיה

מסלולי לימוד במכללה

מכללת ניו-מדיה פועלת משנת 2009 והפכה לאחת המכללות המובילות בתחום הדיגיטל בישראל. המכללה מציעה לתלמידה מגוון רחב של קורסים בתחומים שונים: שיווק ופרסום דיגטלי, מנהלי תוכן ומדיה חברתית, קידום ושיווק בגוגל, ניתוח נתונים, שיווק ואסטרטגיה דיגטלית, עיצוב UX ועוד. הקורסים השונים פועלים תחת ארבע חטיבות מקצועיות: מסלול הכשרה לפיתוח קריירה מקצועית בתחומי השיווק והדיגיטל, הדרכות והכשרות מותאמות לארגונים ומנהלים ומסלול יזמות לבני נוער. 

מאסטר בשיווק ובפרסום דיגטלי

המכללה לניו-מדיה מציעה לימודי מאסטר בשיווק ופרסום דיגטלי. הלימודים מתמקדים בהעמקת הידע בתחום השיווק והפרסום, פיתוח כישורים מתקדמים בתכנון, ביצוע וניתוח תכנים שיווקים. המשתתפים בקורס בונים לעצמם תיק עבודות המבוסס על עבודה עם לקוחות אמיתיים וכן זוכים לחיבור לתעשיית הפרסום והשיווק הדיגטלי כבר במהלך הלימודים. בין הנושאים הנלמדים הם: אנליזת שוק, אסטרטגיה שיווקית, שיווק דיגטלי, ניהול מותג, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. בוגרי המסלול משתלבים בשוק העבודה כמנהלי שיווק ופרסום דיגטלי בסוכנויות פרסום ובהייטק, כבעלי סוכנויות פרסום ושיווק, כנוודים דיגטלים, כמנהלי קמפיינים וסושיאל בתעשיית הפרסום וההייטק ועוד.

קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית

המכללה לניו-מדיה מציעה לימודי קורס מנהלי תוכן ומדיה חברתית. הקורס נועד להכשיר מנהלים ומומחים בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית. הסטודנטים לומדים כיצד ליצור, לנהל ולשדר את התוכן הדיגטלי של ארגון או מותג ברשתות החברתיות ובמדיה אונליין. במהלך הקורס הסטודנטים מקבלים הסמכה מקצועית לעבודה בעולם הפרסום הדיגטלי, תעודת ניהול ושיווק של משרד העבודה, ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות ובניית תיק עבודות ויכולות מעשיות בתכנון ובניהול קמפיניים בפלטפורמות דיגיטליות. בסיום הקורס הסטודנטים משתלבים בשוק העבודה כמנהלי מדיה חברתית, מנהלי פרסום דיגטלי, מנהלי תוכן נכסים דיגטליים, מנהלי שיווק דיגטלי, כותבי תוכן שיווקי ומנהלי קמפיינים ברשתות החברתיות.

קורס שיווק וקידום ב-Google

מכללת ניו-מדיה מציעה לימודי קורס שיווק וקידום ב-Google. מטרתו של הקורס היא להעניק לתלמידים מיומנויות וידע הדרושים לביצוע אופטימיזציה יעילה של אתרים למנועי חיפוש ליצירת תנועה אורגנית לאתר, לצד הקמה וניהול מסעות פרסום בממשק הקידום הממומן של גוגל ברשת החיפוש ורשת המדיה. הקורס פונה למנהלי מדיה חברתית שמעוניינים לשדרג את ארגז הכלים המקצועי שלהם, להבין את סודות השיווק והקידום בגוגל ולהוביל מסעות לקוח לשיפור תהליכי מכירה וחווית לקוח. המשתתפים בקורס מקבלים ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ניסיון מעשי, בניית תיק עבודות אישי וחיבור לתעשיית הפרסום והשיווק הדיגטלי.

קורס ניתוח נתונים (Data analytics)

מכללת ניו-מדיה מציעה קורס ניתוח נתונים (Data analytics). המשתתפים בקורס ירכשו יכולות ניתוח נתונים גדולים, הסקת מסקנות תקפות והצגתן בהצלחה להנהלה באמצעות כלי דיווח, עבודה עם שפת SQL, עבודה עם גליונות אקסל, ניתוח נתונים באמצעות ספריות הליבה המתקדמות של פייתון וכן יבנו תיק עבודות אישי המבוסס על ביצוע פרויקט גמר במהלך ההכשרה. הקורס פונה לאלו המעוניינים להשתלב בתחום האנליזה וה-Data ובנוי כהכשרת יסוד לאנשים ללא רקע שמעוניינים לרכוש מקצוע מתקדם ולהשתלב בתעשיית ההיי-טק.

קורס מפתחי DevOps

מכללת ניו-מדיה מציעה לימודי קורס מפתחי DevOps. תפקידם של מפתחי DevOps הוא לתכנן, לבנות ולתפעל מערכות שונות ומגוונות בדגש על מערכות ענן. לשם כך יש צורך בהכרות עם שפות תכנות, רכיבי תוכנה, תקשורת, אבטחת מידע, אחסון נתונים ותפעול מערכות וכלים שונים. בעולמנו המודרני, ובעקבות אירועים עולמיים כמו הקורנה, יותר ויותר חברות עוברות למתכונת עבודה מרחוק ומכאן גדל הצורך במתן כלים ויכולות מתקדמות כמו מעבר לענן, סביבה מבוזרת, כלי פיתוח ואוטומציה לייעול תהליכים בתוך החברה לשם העלאת הפרודוקטיביות. בהתאם לכך בסיום לימודיהם הבוגרים משתלבים במהירות בשוק התוכנה.

קורס שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית

מכללת ניו-מדיה מציעה לימודי קורס שיווק ואסטרטגיה דיגטלית. הסטודנטים בקורס לומדים כיצד לבנות אסטרטגית דיגיטל מותאמת לקהל היעד של החברה, ניהול קמפיינים, גיוס וניהול ספקי דיגיטל, ניהול מוניטין ומניעת משברים ברשת, אנליזה דיגטלית ועוד. הקורס פונה לקהל הרחב אך המשתתפים נדרשים לרקע מקדים עם עולם השיווק הדיגטלי והמדיה החברתית וכן ניסיון בניהול תהליכים. תחום הפרסום והשיווק הדיגטלי הולך ומתפתח בתאוצה כך שבוגרי הקורס משתלבים במהירות בשוק העבודה כאנשי שיווק ומנהלי דיגיטל.

קורס עיצוב UX

מכללת ניו-מדיה מציעה לימודי קורס UX. אפיון חווית משתמש הוא תחום המצוי בתאוצה מתמדת. המשתתפים בקורס לומדים תקשורת חזותית עדכנית, שיטות מחקר חקר לקוח, ניתוח נתונים, פסיכולוגיה שעומדת מאחורי איתור קהל יעד ועיצוב לרגש, תוכנות וכלים הנדרשים למעצבי ממשקים ועוד. הסטודנטים בקורס רוכשים כלים ומיומנויות פרקטיים הנדרשים בשוק העבודה, מתמקצעים בתחום חווית משתמש וממשק משתמש, בונים תיק עבודות ועוד. בין הנושאים הנלמדים: מבוא ויסודות עיצוב דיגטלי, אפיון UX, הכרת תוכנות מובילות בשוק וכלי עזר וקונספט עיצובי UI. בנוסף, הסטודנטים משתתפים בסדנת חיפוש עבודה והכוונה תעסוקתית על מנת לסייע להם להשתלב בשוק העבודה במהירות ובקלות בסיום לימודיהם. 

רוצה לדעת מה מתאים לך ללמוד?

1
אמנותית
2
קונבציונלית
3
יזמית
4
חוקרת
5
ריאלית
6
חברתית
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ