המכללה למינהל

קורס ניהול שיווק, פרסום ויחסי ציבור

המכללה למינהל מציעה לימודים במסגרת קורס ניהול שיווק, פרסום ויחסי ציבור.
הלימודים מתקיימים בשלוחות אילת, אשדוד, נתניה ופתח תקווה.  

מטרת הלימודים
תפעול מערכת השיווק דורשת ידע מעודכן ומיומנות מקצועית. הכשרה בשיווק, פרסום ויחסי ציבור יעזרו למשתתף בקידום המוצרים אותם הוא משווק, ויישומה של אסטרטגיה תקדם את חברתו בתנאי משק חברתי. קורס ניהול שיווק, פרסום ויחסי ציבור במכללה למינהל נועד להקנות ידע מקצועי בתחום השיווק, הפרסום ויחסי הציבור, לפתח מיומנויות שיווק ומכירה ולהכיר לתלמידים כלים וטכניקות שיווק, המיושמים בארגונים מתקדמים ובעסקים פרטיים בישראל.

נושאי הלימוד
בין הנושאים הנלמדים במסלול ניהול שיווק, פרסום ויחסי ציבור: יסודות השיווק, אסטרטגיה שיווקית, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וצינורות השיווק, תמהיל השיווק, מחקר שווקים וסקר דעת קהל, אמנות המכירה, פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת, שיווק בינלאומי, יסודות הפרסום, אסטרטגיה פרסומית, תכנון תקציב הפרסום, המסר הפרסומי, יצירתיות בפרסום, פרסום בינלאומי, אמצעי תקשורת ההמונים, עיתוי הפרסום, שיטות פרסום למשיכת לקוחות, בדיקת אפקטיביות הפרסום, יחסי ציבור ותפקידים במשק, מודל יחסי ציבור, תפקידיו של איש יחסי ציבור, כלי עבודתו של אי יחסי ציבור, קידום מכירות באמצעות יחסי ציבור, ניהול מסע יחסי ציבור, יחסי ציבור לגופים ולעסקים, כתיבת הודעה לתקשורת, תכנון וארגון מסיבת עיתונאים ועוד.

משך ומתכונת הלימודים
לימודים במסלול זה נפרסים על פני כ- 160 שעות לימוד אקדמיות, ובסופם יקבלו התלמידים שעמדו בדרישות הקורס תעודת גמר מטעם המכללה למינהל.
הקש כאן
ייעוץ לימודים חינם
סגור חלון