ייעוץ לימודים חינם
תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות

תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות

מה כדאי לדעת על לימודי מנהל עסקים וחשבונאות?

התהליכים הגלובאליים השונים אשר מעודדים כניסה של משקיעים וחברות ענק מרחבי העולם, הגבירו את הביקוש לבעלי הסמכה מקצועית ואיכותית בתחום הניהול הפיננסי, הכלכלה והחשבונאות. לימודי מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות הוא מסלול מבוקש ופופולרי במיוחד המאפשר לבוגריו להשתלב בעולם התעסוקה כחשבונאים או כמנהלים במסגרת משרדי רואי חשבון, בנקים, משרדי ממשלה, משרדי מע"מ, משרדי מס הכנסה, חברות מסחריות או בארגונים כלכליים במגזר העסקי והפרטי. 

המשתתפים יוכשרו לשליטה והבנה מעשית של שיטת המיסוי בארץ וירכשו דרכי חשיבה בתחום המיסוי והחשבונאות, זאת על מנת שיוכלו להשתלב בעמדות מפתח בתחום החשבונאות, הניהול הפיננסי וראיית החשבון.

למי מתאים ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

1
יזם
2
קונבציונלי
3
חברתי
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
מידע נוסף:
פתיחה

למה כדאי לעשות תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

רואי חשבון הם בעלי מקצוע מבוקשים ונדרשים במיוחד בכל תחומי המשק: משרדי רואי חשבון, משרדי ממשלה, לשכות משפטיות, משרדי מס הכנסה, משרדי מע"מ, חברות מסחריות, בנקים או כל חברה אחרת אשר מנהלת את חשבונותיה באופן עצמאי. הלימודים מעניקים לסטודנטים ידע מעמיק בתחום החשבונאות, הביקורת, המיסים וניהול העסקים.

תכנית הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות כוללת ידע תיאורטי מקיף, כלים ומיומנויות מעשיות הנדרשים לצורך השתלבות בתחום מבוקש, רווחי ומרכזי זה. עם סיום הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות, נדרשים הבוגרים לעבור שנת השלמה ושני מבחנים חיצוניים מטעם מועצת רואי החשבון בישראל, זאת על מנת שיוכלו להשתלב בתפקיד ראיית החשבון בשוק העבודה. חשוב לציין כי לימודים אלו פוטרים את הסטודנטים ממרבית מבחני המועצה לראיית חשבון.
פתיחה

למי מתאים ללמוד מנהל עסקים וחשבונאות?

הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות פונים לקהל הרחב ולכל מי שיש ברצונו להשתלב במסלול לימודים מרתק, מאתגר, מספק, חשוב ומבוקש זה, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך השתלבות בשוק העבודה בשלל המשרות המוצעות בתחום, זאת באמצעות רכישת מרב הידע, הכלים והמיומנויות.

הלימודים מתאימים במיוחד לאנשים אחראיים בעלי חשיבה אנליטית מפותחת המסוגלים לעבוד תחת לחץ, המעוניינים להשתלב בתחום הניהול או בתחום ראיית החשבון, לעבור הכשרה מקצועית ואיכותית ולהתקדם בסולם הדרגות אל משרות ניהול בכירות, מבוקשות ונחשבות.
פתיחה

מה תנאי הקבלה לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות יכולים להשתנות בין מוסדות הלימוד המגוונים אשר מציעים רכישת הכשרה מבוקשת זו. אמנם, על פי רוב מתבססות דרישות הקבלה על שקלול הציונים בין ממוצע הבגרויות לבין ציון הבחינה הפסיכומטרית. חשוב לזכור כי חלק מן המוסדות מאפשרים קבלה ללימודים אלו רק על סמך אחד מן הפרמטרים הללו.

בדרך כלל, נדרשים המועמדים להחזיק בציון פסיכומטרי הנכלל בטווח שבין 550 ל-700 לפחות, וכן בממוצע בגרויות בציון 94 ומעלה. כמו כן, ייתכן ויושם דגש על ציון בחינת הבגרות במתמטיקה, והדרישה הינה לציון 80 לפחות בבגרות במתמטיקה ברמת 5 יחידות או לציון 70 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יחידות. מידע נוסף ניתן למצוא בקישור: תנאי קבלה - לימודי מנהל עסקים.
פתיחה

כמה זמן נמשכים לימודי מנהל עסקים וחשובנאות?

משך הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות עשוי להשתנות בין מוסד לימודי אחד למשנהו, בהתאם להיקף החומר הנלמד והאילוצים השונים של הסטודנטים הלומדים. בדרך כלל, נפרשים הלימודים על פני תקופת זמן של ארבע שנות לימוד, כאשר השנה הרביעית מוקדשת להכנה לקראת בחינות ההסמכה של מועצת רואי החשבון.

חשוב לדעת כי מרבית מוסדות הלימוד מציעים השתלבות במסלול הלימודים במתכונת של לימודי ערב ולימודים בימי שישי בוקר. אפשרות זו מהווה יתרון עבור המעוניינים לרכוש הכשרה זו אך אין ביכולתם לפנות את יומם לטובת הלימודים עקב התחייבויות קודמות כמו עבודה, לימודים או כל התחייבות אחרת. כך יוכלו ללמוד בשעות ובזמנים המתאימים להם ביותר.
פתיחה

מה לומדים בתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

תכנית הלימודים במסלול לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות משלבת בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות מעשיות ותרגולים רבים. השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.

בדרך כלל, התכנים הנלמדים במסלול זה כוללים את הנושאים: ראיית חשבון, חשבות, ניהול מערכות כספים, ביקורת חשבונות, חוק, משפט ומיסים, משפט מסחרי, דיני מיסים, דיני עבודה, יחסי עבודה, דוחות פיננסיים, הכנסות והוצאות, תמחור, יסודות החשבונאות, ייעוץ במערכות מחשוב, ניירות ערך, מתמטיקה, תאגידים, סטטיסטיקה, מדעי ההתנהגות, ניהול שיווק, שוק ההון, התנהלות ארגונית, ניתוח דוחות כספיים, ניהול משא ומתן עסקי, מסחר אלקטרוני, שיטות כמותיות, חקר ביצועים, תורת המשחקים ועוד שלל תכנים מרתקים.
פתיחה

מה עושים עם תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

בוגרי מסלול הלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, לרבות עמידה בחובת נוכחות, השתתפות פעילה בשיעורים, ביצוע ההתנסויות המעשיות, הגשת התרגילים והמטלות ומעבר הבחינות, יוענק תואר ראשון B.A במנהל עסקים וחשבונאות מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם. לאחר הלימודים יידרשו הבוגרים להשלים שנת התמחות ולעבור בהצלחה את הבחינות החיצוניות של מועצת רואי החשבון בישראל, שכן ללא מעבר של אלו לא ניתן לקבל את הרישיון החוקי לעסוק בתחום.

בפני בוגרי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות עומדות אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות, שכן בעלי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום זה נחשבים למבוקשים ונדרשים במיוחד בשוק העבודה. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרדי רואי חשבון, משרדי ממשלה, לשכות משפטיות, משרדי מס הכנסה, חברות מסחריות, בנקים ועוד.
פתיחה

מה אפשר ללמוד אחרי תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות?

בוגרי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות המעוניינים ברכישת ידע נוסף, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך העשרת ארגז הכלים המקצועי שלהם, הרחבת הסמכתם ורכישת ידע מקצועי נוסף מתוך מטרה להשתלב בשוק העבודה כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים בעלי תחומי אחריות מגוונים, יוכלו להמשיך ללימודים נוספים. אחת האפשרויות העומדת בפני הבוגרים הינה השתלבות בלימודי תואר שני בחשבונאות. לימודים אלו מכשירים את בוגריהם להשתלבות במשרות בכירות ומבוקשות במיוחד בתחום ראיית החשבון, זאת באמצעות מרב הידע, הכלים והמיומנויות בתחום.

תחום לימודים נוסף בו יוכלו הבוגרים למצוא עניין הינו לימודי תואר שני במנהל עסקים. במסגרת לימודים אלו יוכשרו הבוגרים למילוי תפקידים מקצועיים וניהוליים מתקדמים בארגונים השונים, וכן יפתחו את יכולות ההתמודדות שלהם עם מטלות ניהול שונות.
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ