ייעוץ לימודים חינם
תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים

תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים

מה כדאי לדעת על לימודי כלכלה ומנהל עסקים?

השילוב בין תחום הכלכלה לתחום מנהל העסקים נחשב למבוקש ופופולארי במיוחד כבר שנים רבות, זאת כיוון שרבים שואפים להיכנס לתפקידי ניהול בכירים בבנקים, בתעשיית ההיי טק, במפעלים השונים או לפתוח עסק עצמאי משלהם. השילוב בין שני אלו הינו אידיאלי, שכן לא ניתן לנהל עסק מבלי להבין את התהליכים והכוחות הפועלים בשוק הכלכלי.

מנהל העסקים מתייחס לתורות ניהול שונות הפועלו למען שיפור התפקוד ומקסום רווחיו של הארגון ואילו הכלכלה מתייחסת ליכולת ההתמודדות עם סוגיות כלכליות שונות. 
המשתתפים יוכשרו לראייה נרחבת של כלל ההיבטים הנדרשים להבנת הבעיות וההתמודדות עם האתגרים הכלכליים והניהוליים השונים מולם ניצבים הן מנהלים והן כלכלנים.

למי מתאים ללמוד תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים?

1
קונבציונלי
2
יזם
3
חברתי
רוצה לדעת איזה טיפוס את?
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני חושבת שאהיה טובה בעבודה הדורשת סדר ודקדקנות
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
הבנה של תופעה מדעית תסב לי הנאה וסיפוק
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני מקווה שיתפנה לי קצת זמן כדי לסדר את מסמכיי או לבדוק את חשבונותיי
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
כל יצירה המוצגת במוזיאון היא יצירת אמנות מעצם הצגתה שם
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
אני רוצה לחפש דרכים יצירתיות להביע את עצמי בצורה מקורית
מסכימה מאוד
מסכימה
ניטרלי
לא מסכימה
לא מסכימה כלל
ארצה שהשאלון והתוצאות יוצגו בלשון:
זכר
זכר
נקבה
נקבה
מידע נוסף:
פתיחה

למה כדאי לעשות תואר בכלכלה ומנהל עסקים?

הכלכלה מהווה חלק חשוב ומרכזי מחיינו, בין אם מדובר באנשים פרטיים, עסקים קטנים ובינוניים או אימפריות גדולות. תחום הכלכלה, כמו גם מנהל העסקים, שייכים שניהם לענף מדעי החברה ועוסקים הן במיומנויות ניהוליות שונות והן בתהליכי מסחר ומחקר כלכלי, זאת על מנת להביא לניהול כלכלי ועסקי של חברות וארגונים.

העולם העסקי המודרני, המאופיין בתנודות חדות, מחייב את המנהלים הפועלים בו להיות בקיאים בשלל מיומנויות ניהוליות, זאת בשילוב עם כלים מעולם המסחר והכלכלה, וכן כלי ניתוח מגוונים הנדרשים בתהליכי קבלת החלטות. תכנית הלימודים לתואר ראשון דו חוגי בכלכלה ומנהל עסקים כוללת ידע תיאורטי מקיף, כלים ומיומנויות מעשיות הנדרשים לצורך השתלבות בתחום מרתק, חשוב ומבוקש זה.
פתיחה

למי מתאים ללמוד כלכלה ומנהל עסקים?

הלימודים במסלול לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים פונים לקהל הרחב ולכל מי שיש ברצונו להשתלב במסלול לימודים מרתק, מאתגר, מספק, חשוב ומבוקש זה, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך השתלבות בשוק העבודה בשלל המשרות המוצעות בתחום, זאת באמצעות רכישת מרב הידע, הכלים והמיומנויות.

הלימודים מתאימים במיוחד לכל מי ששואף להשתלב בעולם הכלכלי והעסקי, ליזמים, אנשים אחראיים, בעלי יכולת עבודה תחת לחץ וזיקה לתחומים אלו, המעוניינים לעבור הכשרה איכותית ומקצועית שתקנה להם כלים לניתוח והבנה של בעיות כלכליות ולניהול יעיל ואיכותי של עסקים שונים.
פתיחה

מה תנאי הקבלה לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים?

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים יכולים להשתנות בין מוסדות הלימוד המגוונים אשר מציעים רכישת הכשרה מבוקשת זו. אמנם, על פי רוב מתבססות דרישות הקבלה על שקלול הציונים בין ממוצע הבגרויות לבין ציון הבחינה הפסיכומטרית. חשוב לזכור כי חלק מן המוסדות מאפשרים קבלה ללימודים אלו רק על סמך אחד מן הפרמטרים הללו.

תנאי הקבלה למסלול מבוקש זה משנים באופן תדיר ועל כן מומלץ לברר מול מוסדות הלימוד השונים אשר מציעים רכישת הכשרה זו מהן דרישות הקבלה אותן הם מציבים. מידע נוסף ניתן למצוא בקישור: תנאי קבלה - לימודי כלכלה ומנהל עסקים.
פתיחה

כמה זמן נמשכים לימודי כלכלה ומנהל עסקים?

משך הלימודים במסלול לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים עשוי להשתנות בין מוסד לימודי אחד למשנהו, בהתאם להיקף החומר הנלמד והאילוצים השונים של הסטודנטים הלומדים. בדרך כלל, נפרשים הלימודים על פני תקופת זמן של שלוש שנות לימוד אקדמיות.

חשוב לדעת כי מרבית מוסדות הלימוד מציעים השתלבות במסלול הלימודים במתכונת של לימודי ערב ולימודים בימי שישי בוקר. אפשרות זו מהווה יתרון עבור המעוניינים לרכוש הכשרה זו אך אין ביכולתם לפנות את יומם לטובת הלימודים עקב התחייבויות קודמות כמו עבודה, לימודים או כל התחייבות אחרת. כך יוכלו ללמוד בשעות ובזמנים המתאימים להם ביותר.
פתיחה

מה לומדים בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים?

תכנית הלימודים במסלול לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים משלבת בין תכנים עיוניים ותיאורטיים נרחבים ומעמיקים לבין התנסויות מעשיות ותרגולים רבים. השילוב בין אלו מבטיח כי הכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.

בדרך כלל, התכנים הנלמדים במסלול זה כוללים את הנושאים: הסתברות, חשבונאות, חקר ביצועים, אקונומטריקה, מימון, תולדות המחשבה הכלכלית, מיסוי בינלאומי, סטטיסטיקה, ניהול פיננסי, כלכלת עבודה, ביטוח, כלכלת אי ודאות, מערכות, מונופול ותחרות בין מיעוטים, תורת המשחקים, מסדי נתונים, מיומנויות מכירה, ניתוח דוחות כספיים, ניהול משא ומתן עסקי, מתמטיקה, מדעי ההתנהגות, משפטים, שיווק ופרסום, מיקרו ומאקרו כלכלה, לקיחת סיכונים, מימון, ביקוש והיצע, מודלים של תצרוכת וחסכון ועוד שלל תכנים מרתקים.
פתיחה

מה עושים עם תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים?

בוגרי מסלול הלימודים לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, לרבות עמידה בחובת נוכחות, השתתפות פעילה בשיעורים, ביצוע ההתנסויות המעשיות, הגשת התרגילים והמטלות ומעבר הבחינות, יוענק תואר ראשון B.A בכלכלה ומנהל עסקים מטעם המוסד הלימודי בו השלימו את הכשרתם.

בפני בוגרי לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים עומדות אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות, שכן בעלי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום זה נחשבים למבוקשים ונדרשים במיוחד בשוק העבודה. הבוגרים יוכלו להשתלב בתעשייה, מסחר, בנקאות, מחקר ופיתוח בעולם העסקי, ייעוץ כלכלי, בנקים, שוק ההון, עמותות, משרדי ממשלה ועוד. אפשרות נוספת אשר עומדת בפני הבוגרים הינה פנייה לדרך עצמאית והקמת עסק פרטי משלהם.
פתיחה

מה אפשר ללמוד אחרי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים?

בוגרי לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים המעוניינים ברכישת ידע נוסף, בין אם לצורך העשרה אישית והרחבת אופקים ובין אם לצורך העשרת ארגז הכלים המקצועי שלהם, הרחבת הסמכתם ורכישת ידע מקצועי נוסף מתוך מטרה להשתלב בשוק העבודה כאנשי מקצוע איכותיים ומיומנים בעלי תחומי אחריות מגוונים, יוכלו להמשיך ללימודים נוספים. אחת האפשרויות העומדת בפני הבוגרים הינה השתלבות בקורס מסחר בניירות ערך. לימודים אלו מכשירים את בוגריהם להתמודדות עם עולם הבורסה ולביצוע פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך על כל סוגיהם, תוך לקיחת סיכונים והמנעות מהפסדים.

תחום לימודים נוסף בו יוכלו הבוגרים למצוא עניין הינו לימודי תואר שני במנהל עסקים. במסגרת לימודים אלו יהנו הבוגרים מהעמקת ידיעותיהם והבנתם בתחומי הניהול השונים, זאת על מנת שיוכלו להשתלב בתפקידים ניהוליים מתקדמים.
ייעוץ לימודים אישי חינם
מלא/י פרטיך ונציגנו יתקשרו אליך בתוך זמן קצר.
2024 © כל הזכויות שמורות לחברת ניב רווח בע"מ